I really need a break from life

En smerte så stor. En smerte så uutholdelig. Jeg er totalt utmattet. Det har vært vanskelig å holde meg selv gående den siste uken. Onsdag til fredag hadde jeg det godt – da var jeg med Englene. Smerten ble skjøvet unna da.

Om tre uker flytter jeg inn i leilighet med tre andre. Jeg gruer meg mer enn noe annet. Jeg er avhengig av at noen andre trenger en leilighet, så de kan ta min plass. Om jeg må flytte dit, vil livet mitt kjøres rett i grøften.

Jeg trenger en pause fra livet.

..

6 thoughts on “I really need a break from life

  1. Tusen takk for fantastiske dager, godjenta mi. Og måtte bedre dager komme for deg nå, gode dager der du kan kjenne på det gode livet har å by på -jeg er så fantastisk glad i deg. Ta vare på deg selv, beste jenta.<3

Legg igjen en kommentar

