«Each happiness of yesterday, is a memory for tomorrow»

Jeg husker hvor godt jeg hadde det med deg da jeg var liten. Dagens høydepunkt var alltid å sitte på fanget ditt hver dag, med ett drops eller to i hånden. Du var så god å ha, for du viste så mye kjærlighet. Du var som en bestefar for meg, men egentlig var du kun naboen min. Klemmene du ga meg, turene vi gikk med Mina – verdens nydeligste hund – og alle stundene vi hadde i bassenget der du prøvde å lære meg å svømme. Det er gode minner jeg vil ha med meg for alltid, og nå vil jeg minnes deg ekstra godt.

551133_4016669269359_1911189322_n_large

Hvil i fred, kjære «bestefar»♥

..

7 thoughts on “«Each happiness of yesterday, is a memory for tomorrow»

Legg igjen en kommentar

